torstai 18. marraskuuta 2010

L'amour dans l'air!

Joo, mä osaan ranskaakin! :) Eli siis rakkautta todellakin on ilmassa lumen ja tuulen lisäksi!!! Aivan ihana tunne kävellä ulkona kun lunta sataa kasvoille..... Odotatte jo varmaan mistä rakkaudesta mä pauhaan, noh, siis, tapasin aivan ihanan pojan!!! Musta tuntuu että Tää vois olla Se Oikea!!! Kävin tossa yks päivä tossa paikallisessa hakemassa vähän limukkaa ja porkkanoita että voidaan tyttöjen kanssa napostella ja dippailla niitä kun sipseissä on niin paljon rasvaa! Ja mun täytyy mahtua farkkuihin nyt talvella kun ei leggareita voi ehkä pitää sitten kun tulee pakkaset......... Mutta siis menin paikalliseen ja tää mun prissini (no en tietty tiennyt vielä siinä vaiheessa että se on mun <3) sattu olemaan siellä samaan aikaan (KOHTALO!!!). Menin tosiaan niitä porkkanoita hakemaan ja mulla oli tämmönen laukku mikä oli aika täynnä ja sitten mun hansikkaat tipahti sieltä vahingossa enkä edes huomannut! Onneks prinssi (ahihi) oli mun takana ja anto ne mulle takaisin <3 Siinä vaiheessa mulle tuli ihan sellainen olo, että mun pakko olla vaan suorasukainen (vähän niinkun Phobe Frendeistä, yks mun lempparisarjoista!!) ja kysyin prissiltä saanko maksaa hänen ostokset kun mun lapaset on mummun tekemät, tosi rakkaat siis mulle <3 Herrasmiehenä hän kieltäyty, mutta emntiin yhtä matkaa kassalle. Siinä töpinässä multa unohtu porkkanat kokonaan!!! Mutta vaihdettiin numeroita lopuksi kun sain tietää että hän asuu tässä lähistöllä... Ootteko te lukijat ollut joskus in LOVE?!?!? <3 <3

*Pirjo*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti