torstai 11. marraskuuta 2010

Kuka pelkää Pirjoa? :)

No pitäähän munkin alottaa tyttöjen kanssa samaan aikaan ja esitellä itseni, ettei vaan jää epäselvyyksiä! Eli mä olen Pirjo, kolmikon viimeinen lenkki! Jos Sisko ja Titta on paitoja ni mä olen ehdottomasti se peppu! :) Oon tän porukan liima, eihän nämä kaks tyttöä olis koskaan tavannu jos mua ei olis ollu!
Jos vähän mennään taaksepäin ajassa, ollaan Siskon kanssa tunnettu hiekkalaatikolta lähtien (ei se kissanhiekkalaatikko kuitenkaan ahihi) ja Titta tuli mukaan kuvioihin myöhemmin. Oltiin Titan (vai onkse Tittan???)kanssa ihan parhaat kirjekaverit ja kun ikää tuli lisää, ni aateltiin että voitais tavata ihan livenä! Niinku IRL!!!
Siitä tää kaikki sitte lähti :)
Haluun kertoo teille tytöt, että ootte tosi rakkaita mulle <3 pusss <3

No ettei tää menis pelkästään hempeilyksi, niin kerron jotain itsestänikin. Tää kyssäri on kyl niin magee että mäkin teen sen! Injoy! :)



Oletko koskaan:
1. Suudellut kauemmin kuin 3 minuuttia? • en, mua ällöttää kaikki eritteet!
2. Nukkunut jonkun toisen sängyssä? • jooh ;)
3. Suudellut elokuvissa? • ei sinne mennä kuolaamaan ku kattoo leffaa!
4. Suudellut kahden eri ihmisen kanssa samana iltana? • enkö mä vastannu tähän jo? BASILLIT TARTTUU!
5. Ollut rakastunut? • mulla on ollu vaan semmosta eläinrakkautta
6. Ollut suihkussa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? • no ehkä sillon lapsena, mut sehän on ihan luonnollista
7. Ajanut ylinopeutta? • no miks muuten mulla ois kortti hyllyllä?
8. Oletko maalannut huoneesi? • joo! kerran sain inspiksen tehdä semmosia brodeerauksia vai mikskä niitä kutsutaan, huulipunalla tosin :) äiti ei ollu kauheen ylpee...
9. Varastanut rahaa kaveriltasi? • en mä
10. Ollut nyrkkitappelussa? • mä en usko väkivaltaan, mut karatea saa käyttää jos tulee hätä
11. Suudellut tuntemattoman kanssa? • hei oikeesti!!
12. Lähtenyt kotoasi, ilman, että kerrot vanhemmillesi? • kyllä ne on aina tienny missä mä liikun
13. Lintsannut koulusta, että voit tehdä jotain kivempaa? • en, mut sillehän ei vaan voi mitään jos on aina torstaisin kipeenä
14. Nähnyt jonkun kuolevan? • en
15. Ollut lentokoneessa? •emmä uskalla
16. Suudellut valokuvaa? • siis jos tietokoneen hiiressäki on enemmän bakteereja ku vessanpöntössä niin kuin paljon valokuvissa????
17. Nukkunut kolmeen saakka? • meillä on aina ollu rutiineja meidän perheessä, herätään ennen aamukymmentä
18. Maannut selälläsi ja katsellut pilvien lipuvan ylläsi? • on mulla ehkä parempaaki tekemistä...
19. Tehnyt lumienkeliä? •äiti on aina varottanu että tulee pissatauti jos makaa siellä kylmässä
20. Ollut naamiaisissa? • ahihi luin eka et naimisissa :D olen mä joskus, naamiaisissa siis tietty!
21. Huijannut pelissä? • se on väärin!
22. Ollut yksinäinen? • joskus iltaisin tulee vähän suru puseroon jos on yksin kattomassa telkkaa :(
23. Nukahtanut töissä/koulussa? •kahvi pitää mut hereillä!
24. Tuntenut maanjäristyksen? • kerran joo, mut sit selviski et se oli vaan joku iso auto ku tehtiin asvalttia
25. Koskettanut käärmettä? • en tykkää
26. Kävellyt/ajanut päin punaisia? • no siis...valothan joskus vaan vaihtuu väärään aikaan!
27. Ollut jälki-istunnossa? • en itse ole, muut on saanu kyllä lusia mun puolesta <3 kiitos asianomaisille!
28. Inhonnut omaa ulkonäköäsi? •  mun mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä
29. Eksynyt? • joskus pimeellä
30. Ollut toisella puolella maailmaa? • en mutta virossa on tullu käytyä säännöllisesti
31. Itkenyt itsesi uneen? • joskus jonkun hyvän leffan jälkeen <3
32. Laulanut karaokea? :  olen mä joskus, vahingossa
33. Tehnyt jotain, mitä vannoit ettet tekisi? • no menetin malttini kerran virkavallan edessä
34. Nauranut niin, että juoma tuli nenästäsi? • nielen ensin, sitten nauran vasta
35. Suudellut vesisateessa? • tän ois pare olla viiminen kuolakysymys!!1
36. Laulanut suihkussa? • sain kerran huomautuksenkin siitä, naapiri ei arvostanut mun aamuseitsemän operetteja...
37. Laittanut kielesi rautapaaluun talvella? • äiti on aina sanonu että kannattaa pitää suu supussa, etenkin talvisin
38. Istunut katolla? • kerran putsattiin rännejä mutta en tainnu istua siellä
39. Kuullut tuntemattomalta olevasi hyvännäköinen? • ne mitä kuulee kännisiltä, niitä ei lasketa. en mä muuten
40. Rikkonut luitasi? • en tietääkseni
41. Huvitutko helposti? • no siis mun huumorintaju on vähän älykkäämpää kun muiden...pieruhuumori ei pure!
42. Nauranut niin, että kyyneleet valuu silmistäsi? • ei mulla nyt niin hauskaa oo
43. Luntannut kokeissa? •se oli sillon joskus
44. Menettänyt muistisi ryypätessä? • siis mä juon vaan pari sidukkaa ja lonkeroita, en mä oo kääliö
45. Jäänyt luokalle? • en
46. Halunnut juosta pakoon? • aina ku ollaan hippaa
47. Itkenyt jonkun vuoksi? • no niitten leffatähtien takii juu...
48. Omistanut koiraa? • jooooh <3
49. Ollut bändissä? • ala-asteen nokkahuilubändi
50. Juonut 25 lasia soodaa päivän aikana? • no ehkä 5 korkeintaan
51. Rikkonut cd:n? • en mä
52. Ampunut aseella? • väkivalta on kamalaa
53. Antanut rahaa kerjäläisille? • trubaduureille
54. Ollut tekemisissä poliisin kanssa? •no sillon...kerran....
55. Ajatellut, mitä ihmiset puhuvat hautajaisissasi? • joo
56. Ollut lähellä kuolemaa? • en kai
57. Tehnyt mitään laitonta? • tilannenopeus oli kyllä ihan kohdillaan!!!
MUITA
58. Mitä koruja käytät? • mulla on kaikenlaisia, laitan niistä kuvia myöhemmin!
59. Syötkö? • mun lempiruokaa on gulassikeitto!
60. Meikkiä? •mulla on ollu vähän semmosta aknen tapasta niin oon laittanu aika paljon meikkiä siihen päälle
61. Mitä sinulla on ylläsi sängyssä? • no pyjama tietty
62. Nypitkö kulmakarvasi? • sattuu!!!
63. Abortti? •nou komment
64. Hiusten väri? • tää on tämönen aika vivahteikas
65. Kuorsaatko? • no en paljoo
66. Nukutko pehmolelujen kanssa? • ne jäi lapsuuteen :)
67. Lontooseen, Caribialle vai Nykiin? • Nykkiin shoppaa tietty!
68. Jos voittaisit lotossa, mitä tekisit ensimmäisenä? • jaa a, ainaki kävisin ravintolassa syömässä
69. Kultaa vai hopeaa? • kulta on arvokkaampaa
70. Ranta, kaupunki vai maaseutu? • rannalle sannalle
71. Ketä kosketit viimeksi? • en mä hirveesti koske ketään ku odotan sitä oikeaa <3
72. Missä syöt? • pöydän ääressä
73. Koska viimeksi itkit? • en muista
74. Oletko rakastanut jotakuta niin paljon, että olet itkenyt hänen vuoksi? • en oo
75. Rullaatko spaghetin haarukan ympärille vai katkotko sen? • syön yleensä makaronia
76. Puhutko unissasi? • en
77. Ranta vai uima-allas? • molemmat käy
78. Omistatko valokuvia? • on mula jotain tuolla arkistoissa
79. Lempibiisi tällä hetkellä? •gabriella cimi - on a misson
80. Ikkuna- vai käytäväpaikka? • kävelen kyllä yleensä, hyötyliinkutaa
81. Oletko kauan suihkussa? • en
82. Kakkua vai jäätelöä? • oon just laihiksella eli tiukka ei molempiin!
83. Saanut sormusta? • en mä
84. Pisin parisuhde? • no siis näitä varteenotettavia ehdokkaita odotellessa...
85. Viimeisin urheilulaji jota harrastit? • kävely
86. Mihin kulutat paljon rahaa? • ruoka ja bensa
87. Missä asut? • kerrostalossa
88. Paras pikaruokala? • mä tykkään kiinalaisesta
89. Missä työskentelet? • opiskelen
90. Osaatko laittaa ruokaa? • joo
91. Mitä ruokaa inhoat? • pinaattiletuja
92. Osaatko laulaa? • joo
93. Viimeisin keikka? • en muista
94. Paras alkoholiton juoma? • meinasin sanoa sangria mutta sehän on alkoholia :D
95. Tämän hetkinen mielialasi? • noh, vois olla parempikin
96. Kuka sai sinut viimeksi suuttumaan? • virkavalta
97. Kuka sai sinut viimeksi nauramaan? • varmaan Conan <3 se vaan on niin <3
98. Mikä kaduttaa? • enhän mä kadu
99. Kenelle lähetit viimeksi tekstarin? •kaverille
100. Kenelle soitit viimeksi? • kaverille <3
101. Kuka viimeksi soitti sinulle? • kameli <3
102. Minkä elokuvan näit viimeksi? •amyn lailla, oli ihan huippu!
103. Asutko vanhempiesi kanssa? •en enää :(
104. Kenen kanssa keskustelit viimeksi ja mitä asia koski? • kamelin kanssa <3 että koska mennään yhdessä shoppaa mulle talvikenkiä <3
105. Mitä tapahtui viimeksi kännissä ollessasi? •sen ku tietäs
106. Paitasi väri? • harmaa
107. Oletko ollut rannalla yöllä? • jooh
108. Hyvä neuvo retkelle? • kaveri mukaan <3 <3
109. Oletko huonoa seuraa? • vertaistani vailla! :)
110. Viimeisin kuulemasi laulu? •jingle bel rock, oon ihan joulufiilareisssa!!! <3 <3
111. Viimeisin asia, jonka joku sinulle osti? • mulla oli synttärit ni sain kaikkee kivaa <3
112. Oletko valvonut koko yötä? • enhän mä pysy hereillä!
113. Ketä aiot seuraavaksi suudella? • no sitä oikeeta tietty.. MISSÄ PIILEKSIT!?!?!
114. Suihku vai sauna? • vuorotellen
115. Onko farkuissasi reikiä? • emmä nyt rikkinäisiä vaatteita voi käyttää, paleltuu vielä
116. Kuka viimeksi kouraisi takapuoltasi? • ei se ole soveliasta.
117. Pukisitko poika-/tyttöystäväsi vaatteita? •no heidaa, mul ei edelleenkään oo poikkista!!!  PISTÄ VAUHTIA NYT!
118. Mitä teet huomenna? • huomenna on taas normipäivä ;) mitäköhän se meinaa... ;)
119. Milloin viimeksi lähdit kotoasi? •aamulla just
120. Unelma autosi? • ehkä joku ferrari...punanen....
121. Kuka/ketkä merkitsevät eniten sinulle?• no mun perhe ja kamelit tietty <3
122. Monetko kengät omistat? • no virosta kun oon saanu halvalla ni on niitä parit ;)
123. Mitä söit viimeksi? • makaronilaatikkoa
124. Mikä on toinen nimesi? •maarit
125. Leikkautatko hiuksesi joka kuukausi? • en mä niin usein muista!

Eli tässä vähän alustavia tietoja, kuvia postaan heti kun saan kameran ladattua <3 
                                               *Pirjo*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti