torstai 18. marraskuuta 2010

Kynnet kuntoon

Karmee päivä ollut!! Kauheesti lunta satanut ja mitä kaikkee kauheeta. Pitää ostaa kunnon talvikengät niin ei tarvii liukastella tuol lumessa. Ehkä huomen meen dinskoon, tänään ei enää ehdi..

Haluan kans puhua vähän kauneudesta. mun mielestä on ihanaa kun naiset huolehtii kynsistään ja muutenkin kauneudesta. Mut mulle kynnet on lähes pakkomielle, tai ei nyt ihan, mutta melkein. :) 

Tässä on esimerkiksi käytetty tällaista Avon merkkistä kynsilakkaa:

Mun kamerassa on varmaan jotain vikaa kun se tekee kuvisat välillä tosi suttusia!! Mutta siis, mun mielestä toi on tosi ihanan väristä. Tummaa liilaa, sellasta eleganttia. Tätä voi käyttää jos on hienot juhlat, tai vaiks ihan arkenakin. Sellasia kynsilakkoja ei ole aina helppo löytää. jotkut voi olla liian hienoja arkeen tai sitten liian tylsiä juhlaan.

En tarkota että aina pitäis olla hienosti meikattu ja kynnet lakattu, mutta kyllä se jotain ihmisestä kertoo jos se ei ikinä viitsi kaunistautua. Sit jos sanoo syyksi, että se on niin kallista, niin ei esim H&M meikit maksa niin kauheasti. Ja silti saa ihan hyvää. voi myös miettiä että kannattaako jättää jotain muuta (esim karkkia)ostamatta jotta saa meikit maksetuksi. Vaikka mitä se toisaalta haittaa, jos ei halua meikata. Mutta en vaan itse voi ymmärtää?

En oo ikinä käynyt manikyrissa tai sellaisessa, enkä mene. Itse pystyy tekemään saman paljon halvemmalla!!

~*~*~*~

Ajattelin etten puhuisi tästä täällä, mutta ehkä puhun nyt kuitenkin... : ) Oon alkanut yrittää laihduttaa. Pirjo ja Titta on ollu tosi tosi tosi kannustavia ja puhuttiin, että vois tehdä hyvää jos puhuisin asiasta myös teille, lukijat. Aion ehkä pitää ruokapäiväkirjaa. Kaloreita en ala laskea. mun mielestä se on aika tarpeetonta. Mutta tässä olisi nyt tämä torstai:

Torstai
-ei aamupalaa
-päivällä leipä koulun ruokalasta
-koulun jälkeen lihapiirakka ja kaksi nakkia
-subwayn grillattu kananrinta subi 30cm
-muutama vaahtokarkki.

Tää päivä on mun mielestä mennyt tosi hyvin. :) Oon tosi tyytyväinen itseeni. Pelkään vaan että menetän motivaation.. mutta parhaani aion yrittää!!

Kyse ei ole mistään sellasesta että en olis tyytyväinen itseeni. Oon kyllä ja oikeestaan oon aina ollut. (vaikka mua on kiusattu aika pahasti koulussa varsinkin ala asteella) Sitä on joutunut paljon miettimään itseään ja et millanen on. Mutta jotenkin nyt on hyvä aika yrittää vähän jotain muutosta ehkäpä?

Tässä vielä kuva mitä aion syödä huomenna: paistoin grandiosa pizzan eilen ja sitten on Saarioisten pizza ja jogurtti. En aio ostaa paljoa ruokaa koska muuten syön sen :D


Oletko koskaan yrittänyt laihduttaa? Onko onnistunut?


~Sisko~

3 kommenttia:

  1. Pizza ei välttämättä ole paras laihdutusruoka.. Sillä kalori/rasvamäärällä saat syödä tuplaten jotain muuta ruokaa. Esim, yhdessä Ristoranten pizzassa on noin 800 kaloria, Hesburgerin kanasalaatissa on noin 250. Eli saisit syödä yhden pizzan sijasta kolme kanasalaattia. Varmasti lähtisi paremmin nälkä kolmesta salaatista kuin yhdestä pizzasta :)

    VastaaPoista
  2. Hm.. tota en ole koskaan ajatellut! Mutta toisaalta pizza on lämmintä ruokaa, ja eikö sitä ole hyvä syödä joka päivä? En tiedä lähtisikö oikeasti salaatista niin hyvin nälkä? Voi olla että lähtee?

    Mutta kiitos kommentista, täytyy miettiä tätä! Päivitystieto: laihdutus ei mennyt kamalan hyvin laivalla! Nyt pitää taas ryhdistäytyä.

    -Sisko

    VastaaPoista
  3. Kyllä lämmintä ruokaa tottakai kannataa syödä, tuo oli vain esimerkki :) Mutta esimerkiksi useimmat keitot on todella vähäkalorisia.

    VastaaPoista