maanantai 20. joulukuuta 2010

Uutisia ja muotia

Anteeksi etten ole päässyt päivittämään aikoihin taaskaan!! Mut mua on pitänyt työt kiireisinä. Koulusta alkoi joululoma niin mä sitten menin joulutöihin. Oon töissä Itellalla lajittelemassa joulukortteja! Siinä on tosi hyvä palkka, jos onnistuu tekeen riittävän nopeeta tahtia! Oon kyllä nukkunut tosi levottomasti ja lajitellut unissanikin niitä kortteja.. Mut ihanaa saada omaa rahaa, kun tähän saakka äiti ja isä on maksanu mun vuokran ja antaneet ruokarahaa jne. Omat rahat siis mitä saa opintotukee, niin niillä mä ostelen vaatteita ja meikkejä... Plus nyt tällä palkalla, mitä saan tuolta Itellalta :)


Menin heti katsoon H&M:n sivuilta, mitä ostaisin sieltä. Siellä on ALE. Ostan ainakin nää:





Noi paidat on tosi pirtsakoita, tykkään kamalasti jos on jotain kuvioita/tekstejä/kuvia!
Ja toi värikäs mekko on yksinkertaisesti vaan tyylikäs, se sopis esim. uutena vuotena päälle. Mun kaveri kutsu meinaan yksiin bileisiin sillon, niin olis kiva olla siellä nättinä. Ja toi mustavalkonen hame puhutteli mua muuten vaan, siinä on "sitä jotain" viehätystä, sopis esim. hyvin värikkäiden sukkahousujen kanssa.
Vai mitä mieltä te olette lukijat, käyttäisittekö te noita ja jos käyttäisitte mihin yhdistelisitte? :) On aina kiva kuulla muidenkin mielipiteitä, niistä voi oppia uutta omaan tyyliinsä :)

Sit lopuks yks ikävämpi juttu.. Oon jälleen sinkku :( Meillä meni poikakaverin kaa poikki, no oikeestaan ihan yhteis ymmärryksessä. Harmittaa vaan silti, että ehti miettiä jo yhteistä tulevaisuutta ja kiinty toiseen ja voin kyllä sanoa, että rakastin.. :( Mutta tästä ei muuta kuin eteenpäin ja uusia poikia metsästään :) 
Onko teitä lukijat koskaan jätetty tai ootteko olleet itse jättäjiä? Miltä se tuntui? Mua eka itketti mut onneks on ollut töissä, niin on saanut muuta ajateltavaa ja oon aatellut, että onhan mulla kavereita ja perhe jne..

- Titta -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti